7 juni 2017

Slut i skallen: 99/100

Man är ju slut i skallen nu alltså. Glömmer de enklaste saker, som att borsta tänderna på morgonen eller boka tolk till nån elev. I dag kom jag på 15 minuter för sent att jag hade bokat ett jumping-pass. Hade verkligen velat gå på det å. Antingen har min hjärna fyllt sin kapacitet för vad den kan lagra eller så har den redan tagit semester.  I dag var dessutom en ganska tung dag på jobbet som avslutades med en bra föreläsning om normkritik. Ups and downs,

I morgon ska vi spela brännboll och på fredag är det skolavslutning så det är inte mycket kvar nu. Både brännboll och kub är trädgårdssporter som jag är något enormt trött på efter att man spelat det typ en miljon gånger under sin uppväxt. Kan spela in att jag suger på båda också att jag tycker det är så tråkigt. I morgon ska vi dock spela mixade lag med eleverna så det blir kul!

Efter en regnig dag tror jag faktiskt att solen försöker titta fram så jag ska passa på att gå hund med hunden. Promenad med pod är nog faktiskt precis vad jag behöver. Skönt ändå att man kan säga: "Det är bra för grundvattnet" varje gång det regnar nu.

1 kommentar:

Sonja sa...

Starkt jobbat att komma i mål på blogg 100, jag kom typ till 20 ��!
Förstår att du kan känna dig tom i skallen med så få dagar kvar till sommarlovet, men håll uuut ��