18 juni 2017

Järnleden

Nu börjad jag allt semestern på bästa sätt. Natasha och jag har varit på tvådagarsvandring i Kristinehamn. Vi har gått Järnleden som ligger på stax över 3 mil. Det kommer att skrivas mer om detta på mammor på vift men måste bara lägga upp lite bilder här med eftersom det har varit sådana fantastiska dagar. Jag älskar verkligen det här livet och ska träna John på att sova i tält under sommaren.



I år har jag och Natasha investerat i ett tvåmannatält tillsammans. Det var första gången vi sov i det tillsammans också och det gick riktigt bra tycker jag. Vi sov till och med några timmar! Danstegen jag ser ut att göra här uppe är faktiskt jag som stretchar ut mina ömma muskler. Dock älskar jag bilden eftersom den ser ut att förena två eller fler sidor av mig. Man kan ju lätt föreställa sig hur jag krupit ut ur tältet på morgonen för att göra några yogaövningar. Jag kom hem med möra ben och axlar, solsveda och en fästing. Dessutom så mycket lycka och återhämtning! Vilken kanonhelg!

Inga kommentarer: