25 maj 2017

Känns det onödigt med ännu en rubrik innehållande "sommar" och "njut"? 86/100

Jag kom hem halv 1 i natt efter en rolig kväll. Skaplig tid tycker jag, längre och dagen efter har en tendens att bli förstörd. Kvällen i går bjöd på många skratt och en god sommarbudffé, några drinkar. Jag orkade inte sova länge i morse utan gick upp till John och Calle redan klockan åtta. John hade fått lego av Cslle igår, han passar alltid på när inte jag är med! Vi åt frukost och nu sitter jag i solen på altanen och njuter!

Hunden har det inte så dåligt heller. Barnet bygger med sitt lego och äppelträden blommar.
Sa jag att solen skiner?

4 kommentarer:

Dorotea Pettersson, tidscoach sa...

Det kan inte bli för många rubriker med ordet sommar. Det är vackert med sommar. Mer sommar åt folket.

Gunnar Fägersten Novik sa...

Och mer blommor till folket. Och värme. Och gott umgänge. Varför har vi annars vintrar? Brrrr

Emma sa...

Dorotea: Eller hur?! Just nu är ju den njutigaste tiden!

Gunnar: Ja mer av allt! Om vi inte hade vintrar skulle man nog inte uppskatta våren så!

Ingela sa...

Njut, njut, njut innan sommaren är slut!